Drodzy Pielgrzymi!

 
Zgłoszenia oraz potwierdzenia uczestnictwa w Ogólnopolskiej Pielgrzymce Strażaków przyjmujemy  przed pielgrzymką.
Pomaga to w organizacji logistycznej i pozwala przekazać z wyprzedzeniem, informację do podejmujących nas gospodarzy na danych noclegach.

  
 

Rozpoczecie

Naszą pielgrzymkę rozpoczynamy w umundurowaniu wyjściowym,  błogosławieństwem w Bazylice Katedralnej Świętego Floriana ( ul. Floriańska 3 w Warszawie) o godz. 6.00.
Nastepnie przemieszczamy się naszym autobusem do Sanktuarium Matki Bożej Ostrobramskiej, na Mszę Świętą z udziałem pielgrzymki warszawsko-praskiej, z którą w dużej cześci  będziemy pielgrzymować.

 
 

Bagaż główny (duży)

Jeżeli chodzi o duży bagaż , przywozimy go pod Bazylikę Katedralną Św. Floriana. Na parkingu od ulicy Floriańskiej , składamy go do naszej bagażówki, dzięki czemu na noclegu będziemy mogli się znów nim cieszyć dziękując  Bogu, że nie musieliśmy go przez cały dzień nosić :) Pamiętajmy jednak, by spakować sobie i doczepić do plecaka podręcznego, ubrania do przebrania się z mundurów wyjściowych. Plecak podręczny i/lub ubrania do przebrania także możemy złożyć  w bagażówce  
WYRAŹNIE  ZAZNACZAJĄC  , że jest to bagaż do położenia na wierzchu! 
Na pierwszym postoju ,,Zerzeń" , będzie możliwość przebrania się z mundurów wyjsciowych i odebrania bagażu podręcznego. Pamiętajmy szczególnie o tym by nie zostawiać go na bagażówce, gdyż z tego postoju, bagażówka jedzie już bezpośrednio na nocleg!

 

Deklaracje zapisowe 

Deklaracje zapisową można pobrać na naszej stronie, otrzymać po błogosławieństwie, w czasie przejazdu autokarem z  pod Bazyliki Św. Floriana do Sanktuarium Matki Bożej Ostrobramskiej, lub u organizatorów.

 

Zapisy 

  Uczestnicy pielgrzymki, zobowiązani są zapisać się na listę pielgrzymów. Do zapisu potrzebny jest formularz zgłoszeniowy oraz dowód osobisty (pesel).
Przed pielgrzymką zapisów dokonujemy drogą mailową pod jeden z adresów podając dane wymagane w formularzu zgłoszeniowym ( do pobrania na naszej stronie) :

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapis na listę pielgrzymów wiąże się z uiszczeniem u organizatorów opłaty (zgodnie z aktualnym cennikiem), która pokrywa koszty uczestnictwa w pielgrzymce m.i.n ubezpieczenie NW, oznakowania, środki medyczne, 2x dziennie posiłki i gorące napoje oraz pozostałe koszty organizacyjne.

Wpisowe

Opłaty za pielgrzymkę wnosimy na noclegu w dniu rozpoczęcia pielgrzymowania  wraz z FORMULARZEM ZGŁOSZENIOWYM ( można pobrać na naszej stronie lub u organizatorów po przybyciu na szlak) - przy odbiorze identyfikatora i znaczka 
Całkowity koszt  10 dni wynosi:
DOROŚLI  --------------------------> 170 zł
MŁODZIEŻ UCZĄCA SIĘ  ------> 120 zł
EMERYCI I RENCIŚCI  ----------> 120 zł
DZIECI 7-14 LAT  ----------------> 100 zł
DZIECI DO 7 ROKU  -------------> 60 zł
*W zwiazku ze zmianami organizacyjnymi od 2017 roku niepobieramy składki na tzw. wspólny  stoł.  Organizatorzy nie zabezpieczają pożywienia poza transportem darów  otrzymanych od gospodarzy na trasie przemarszu.

 


Zgłoszenia /Potwierdzenia  uczestnictwa :

 
Mail  : 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 Główny Logistyk st.kpt w st. spocz. Elżbieta Bulikowska : 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
502-404-665
  
Technik Grupy -  Przewodnik Trasy 
Filip Bulikowski
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
509-718-083